Vlada republike SrbijeВлада Републике Србије

Jezici

Конкурс “Визуелизација отворених података МПНТР” – ПРОДУЖЕН РОК!

Објављено 04.05.2016.

vizualizacija_podataka_konkursПродужен је рок за слање радова на наградни конкурс “Визуелизација отворених података МПНТР”!

Министарство просвете, науке и технолошког развоја (МПНТР), у сарадњи са Тимом за социјално укључивање и смањење сиромаштва Владе Републике Србије, расписује наградни конкурс под називом „Визуелизација отворених података МПНТР“. На конкурс се могу пријавити школски програмерски тимови из средњих школа у Републици Србији, предвођени ментором/ком из своје школе (наставник, стручни сарадник или директор школе).

Пријава је могућа путем портала којем можете приступити ОВДЕ.

Циљ конкурса је да се кроз такмичење повећа интересовање ученица и ученика за програмирањем, да се подстакну средње школе да развијају рад са заинтересованим ученицама и ученицима, као и да се у исто време промовише концепт отворених података.

Задатак школских тимова је да до 31. маја 2016. године направе визуелизацију неког од сетова података (или комбинације сетова података) из информационог система МПНТР доступних на порталу отворених података МПНТР. Визуелизација мора да буде прецизна визуелна интерпретација сетова података и њихових међусобних веза и да носи поруку од интереса грађанима Србије или стручњацима из неког поља – нпр. да даје визуелизацију цена студијских програма доступних на државним високошколским установама у Републици Србији или преглед годишњег финансирања научно-истраживачких пројеката по програмима.

Преузмите цео ТЕКСТ КОНКУРСА.

Званичан хаштаг: #ja_programiram #uključise

Фејсбук група: https://goo.gl/anFkhb

МПНТР у оквиру Конкурсне документације обезбеђује описе доступних база и кратке материјале за тимове о приступу проблему визуелизације и доступним програмерским алатима, који су намењени ученицима и наставницима који имају искуства у програмирању.

Тимови ученика/ца из средњих школа Републике Србије, предвођени ментором/аком (наставник, директор или стручни сарадники). Тим могу да чине и ученици/це различитих школа, под условом да је за координацију учешћа ученика/ца из сваке школе задужен бар по један наставник, директор или стручни сарадник. Тим има најмање једног ученика/цу (који/а чини тим са ментором/ком), а највише 5 ученика/ца. Конкурсом се посебно подстиче учешће ученица у раду програмерског тима.

Извор: www.mpn.gov.rs

Коментари

 
0

 Подели

Оставите коментар

Унесите коментар


Име


e-mail


website


Повезане вести

Билтен о социјалном укључивању

Архив билтена о социјалном укључивању

Актуелности > <

Калкулатор социјалних давања

Блог > <

Актуелни документи > <

Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији
децембар, 2021 arrow right pdf [3 MB]
SILC у Републици Србији: Методолошки оквир и анализа изабраних показатеља сиромаштва и неједнакости
децембар, 2021 arrow right pdf [2 MB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај особа које живе са HIV
децембар, 2021 arrow right pdf [305 KB]
Е2Е: Утврђивање институционалног оквира за успостављање Националне стандардне класификације занимања у Србији
децембар, 2021 arrow right pdf [709 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај националних мањина
децембар, 2021 arrow right pdf [174 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај миграната и тражилаца азила
децембар, 2021 arrow right pdf [219 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај деце
децембар, 2021 arrow right pdf [439 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај младих
децембар, 2021 arrow right pdf [456 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај старије популације
децембар, 2021 arrow right pdf [307 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај ЛГБТИ особа
новембар, 2021 arrow right pdf [164 KB]