У циљу подршке увођењу нових дигиталних услуга електронске управе у Србији и јачању капацитета органа јавне управе, Канцеларија за информационе технологије и електронску управу покренула је Контакт центар за јавну управу намењен двосмерној комуникацији са запосленима у органима државне управе и локалне самоуправе.
Сви запослени/е који раде у информационим системима еЗУП, еИнспектор, еБеба и у Јединственом информационом систему локалне пореске администрације (ЛПА) могу на страници Контакт центра за јавну управу да добију све потребне информације, упутства и прописе из ових области.
Запосленима је доступна контакт форма кроз коју могу да упуте све проблеме и питања са којима се сусрећу у свом свакодневном раду. Оператери/ке Контакт центра коришћењем савременог CRM система, обрађују питања и уз консултације са тимом експерата, враћају одговоре.
Контакт центар је реализовала Канцеларија за информационе технологије и електронску управу, у оквиру пројекта „Србија на дохват руке – дигитална трансформација за развој” који финансирају Влада Републике Србије и Влада Уједињеног Краљевства кроз Фонд за добру управу (Good Governance Fund), а спроводи Програм Уједињених нација за развој (UNDP). Оперативну и стручну подршку Канцеларији за ИТ и еУправу при успостављању Контакт центра за јавну управу пружа Национална алијанса за локални економски развој (NALED).
Извор: www.ite.gov.rs
Оставите коментар