Компаније Coca-Cola HBC Србија, Еуробанк Србија, GSK, Делта Холдинг, Maxi супермаркети и KPMG добитници сунаграда за корпоративно волонтирање, које додељује Форум за одговорно пословање.
На Међународни дан волонтера у просторијама UNDP-а уручене су награде победницима, у категоријама: најбољи волонтерски програм, најуспешније партнерство у локалној заједници, развој запослених, skill based волонтирање, pro bono подршка и најбоље волонтерске акције.
„Награде за корпоративно волонтирање додељујемо са циљем да се препозна и промовише значај компанија које, осим новчаних средстава, увиђају и вредност улагања времена и вештина својих запослених у развој друштва уопште. Запослени у компанијама чланицама волонтирали су у претходној години чак 14.000 часова и директно допринели стварању и неговању корпоративних вредности које доносе корист и компанији и заједници“, каже Невен Мариновић, извршни директор Форума за одговорно пословање и Смарт колектива.
Добитнике је бирао жири у саставу Ана Миленић из Делегације Европске Уније у Србији, Душко Крстић, представник Канцеларије за младе Општине Обреновац и Мила Завођа, стручњак из области комуникација.
Компаније су реализовале укупно 47 волонтерских пројеката у сопственој организацији, према резултатима Годишњег упитника о друштвено одговорном пословању. Програм корпоративног волонтирања има 72.2 одсто компанија, њих 50 одсто има политику којом регулише ову област, док у 83.3 одсто компанија највиши менаџмент волонтира.
О награђеним пројектима корпоративног волонтирања
У категорији најбоље партнерство у локалној заједници победу су однели Maxi супермаркети који су у оквиру свог пројекта „Помажемо да имају и они који немају“ обезбедили 4.585 килограма хране за најсиромашније грађане за само један дан.
Компанија Coca-Cola HBC Србија понела је награду за најбољу волонтетску акцију за пројекат „Свако од нас може бити Деда Мраз“ у којој је за децу без родитељског старања прикупљено више од 300 поклона, а чак 200 запослених дало је свој волонтерски допринос.
Активности у оквиру пројекта Година добрих дела, компаније Еуробанк Србија биле су усмерене на више од 30 институција образовања, социјалне и дечје заштите, здравственог система, у временском периоду од 12 месеци, за шта су награђени наградом у категорији најбољи волонтерски програм. Током тог периода укупна вредност пројекта достигла је вредност већу од 90.000 евра.
Orange United програм ангажовања запослених у GSK Србија однео је признање у категорији развоја запослених, а сви запослени у компанији GSK посветили су време волонтирању усмереном на пружање подршке мигрантима, првенствено најрањивијој категорији – деци.
Компанија Делта Холдинг за програме донирања знања и практичних вештина „Засад за будућност“, „Фонд за будућност“, „Млади лидери“, као и менторства ђака и студената на пракси и бројне хуманитарне и волонтерске акције добила је признаје у категорији skill based волонтирање.
Награду за pro bono подршку за бесплатне услуге ревизије и саветовања добила је компанија KPMG за своју помоћ БелХоспису, првој специјализованој организацији која пружа подршку и услуге палијативног збрињавања пацијената са малигним болестима. Ово је већ четврта година за редом да KPMG на овај начин помаже овом хуманом пројекту, а вредност донираних pro bono услуга пореског саветовања, ревизије и волонтерског рада запослених износила би више од 10.000 евра.
Извор: odgovornoposlovanje.rs
Оставите коментар