На конкурс за примере добре праксе инклузивног образовања, који је у октобру 2017. године објавила Мрежа подршке инклузивном образовању у сарадњи са UNICEF-ом и Министарством просвете, науке и технолошког развоја, стигло је 45 пријава из целе Србије. Процена и селекција се одвијала у две фазе, а селекциона комисија коју су чиниле представнице сва три партнера је једногласно одлучила да награди следеће примере:
- „Прича о једном посебном дечаку“, ауторки Сање Новаковић, педагога, и Данијеле Крсмановић, наставнице биологије у Економско-трговинској школи у Пожаревцу
- „Стефан“ аутора Борка Милошевића, наставника математике у ОШ „Бата Булић“ у Петровцу на Млави
- „Корак по корак“, ауторке Дине Заварко, учитељице у ОШ „Вељко Влаховић“ у Новом Саду
- „Прича о Тањи“ ауторке Надежде Чолић, наставнице математике у ОШ „Вељко Влаховић“ у Новом Саду
- „Важније је како него колико – искорак ка интегрисању ученика миграната у средњошколско окружење“ аутора Гордане Павловић, професорке српског језика, и Јована Комленца, психолога у Гимназији „Сава Шумановић“ у Шиду
- „Видео наставник“ аутора Атиле Арпаша, наставника математике у ОШ „Шаму Михаљ“ у Бачком Петровом Селу.
Честитамо ауторима и ауторкама награђених примера добре инклузивне праксе.
Велики број примера који су стигли на конкурс су процењени као веома квалитетни, а у следећем периоду ће, заједно са награђенима, бити објављени на вебсајту Мреже.
Више о процесу селекције и критеријумима процене можете прочитати овде.
Извор: www.mrezainkluzija.org
Оставите коментар