На основу јавног позива за примере добре праксе инклузивног образовања објављеног у јуну 2018. године на сајту Мреже подршке инклузивном образовању у сарадњи са UNICEF-ом и Министарством просвете, науке и технолошког развоја, стигла је 31 пријава. Селекциона комисија коју су чиниле представнице сва три партнера једногласно је одлучила да награди следеће примере:
- „Транзиција ученика из осетљивих група из основне у средњу школу“ ауторке Драгице Миражић Немет, психолошкиње и наставнице грађанског васпитања у ОШ „Соња Маринковић“ из Новог Сада
- „Даријина прича“, ауторки Марице Ушумовић Сич, професорке разредне наставе, и Бранке Бешлић, психолошкиње у ОШ „Соња Маринковић“ из Суботице
- „Девојчица од порцелана“, ауторке Наташе Веселиновић, педагошкиње у Техноарт Београд, Школи за машинство и уметничке занате из Београда
- „Флексибилност као подршка“, ауторке Споменке Дивљан, психолошкиње педагошкиње у ПУ „Радост“ из Нових Бановаца
- „Први писмени задатак у В разреду“, ауторке Љиљане Јовић, наставнице српског језика и књижевности у ОШ „Јован Јовановић Змај“ из Сурдулице
- „Укључивање слабовидог ученика у активности каријерног вођења – припрема за студирање по афирмативним мерама“, ауторки Људмиле Ракочевић, професорке филозофије и координаторке Тима за каријерно вођење и саветовање, и Снежане Вујачић, психолошкиње и одељењске старешине ученика у Гимназији „Бранко Радичевић“ из Старе Пазове
Организатори конкурса честитају ауторкама награђених примера добре инклузивне праксе.
Поред ових шест награђених примера, пристигао је одређени број квалитетних примера добре праксе који ће након сагласности аутора и ауторки бити објављени на сајту Мреже.
Извор: www.mrezainkluzija.org
Оставите коментар