Традиционално, Србија ће и ове године бити учесник европске кампање под називом “Онлајн недеља 2015″. IAN Телецентар, као национални партнер кампање у Србији, радиће на промоцији и приближавању информационих технологија својим грађанима и њиховог дигиталног описмењавања и оснаживања.
Онлајн недеља је годишња европска дигитална кампања која укључује и охрабрује људе да користе нове технологије и Интернет уз помоћ вештина које им пружају приступ многобројним могућностима онлајн света.
Кампања се организује сваке године у марту под покровитељством организације Телецентри Европе која представља мрежу телецентара.
Онлајн недеља 2015. подржава кампању e-Skills for Jobs, чији је циљ да се подигне свест становништва о потреби унапређења ИКТ вештина које се користе у обављању послова. Иницијатива Европске комисије је одговор на све већу потражњу за ИКТ професионалцима, чији је број тренутно мали упркос великој потражњи.
Ове године Онлајн недеља одржава се од 23. до 29. марта у телецентрима, школама, јавним библиотекама, невладиним организацијама и едукативним центрима широм Европе. Онлајн недеља 2015. у средиште пажње ставља запошљавање и дигиталне послове у складу са европским политикама и напорима индустрије да се остваре више стопе запослености и да се боље усклади понуда и потражња е-вештина.
Е-вештине су од суштинског значаја за професионалце који раде у малим и средњим предузећима, за младе и незапослене који желе да буду конкурентни на тржишту. Такође, битне су и за компаније којима су потребни високо квалификовани радници.
Дигитална писменост је захтев модерног доба који представља склоп знања и вештина које се односе на информационо-комуникационе технологије. У Србији је још увек велики број дигитално неписмених и оних који никада нису користили Интернет и рачунаре.
Током кампање Онлајн недеља поред младих који ће стећи е-вештине, наши старији грађани имаће прилику да направе своје прве кораке у виртуални свет. Кроз различите активности биће охрабрени сви они који се устручавају да започну своје сурфовање интернет пространством, да стекну вештине које ће им омогућити да искористе добробити модерних технологија, да то чине на безбедан начин, и да раде, да се забављају, уче и комуницирају онлајн.
Организације (школе, библиотеке, јавне институције, невладине организације, итд) које су заинтересоване да укључе своје кориснике у кампању и тиме постану званични партнер Онлајн недеље 2015 могу онлајн да попуне Апликациони формулар или да га преузму са овог линка и пошаљу на адресу onlajnnedelja@ian.org.rs заједно са својим логом до 20. марта. Сви званични партнери биће представљени на сајту кампање.
Кликните да погледате листу активности које ће бити реализоване током Онлајн недеље 2015.
Више информација о кампањи потражите на адреси onlajnnedelja.ian.org.rs.
Оставите коментар