У складу са одлуком Управног одбора РАТЕЛ-а, оператери Телеком Србија а.д., Теленор д.о.о., VIPmobile д.о.о. и Орион телеком д.о.о. од 1. априла почињу са реализацијом универзалног сервиса. Услуге универзалног сервиса пружају се на технолошки неутралној основи, са прописаним квалитетом и по приступачним ценама, а особама с инвалидитетом и социјално угроженим корисницима – по повољнијим ценама.
Закон о електронским комуникацијама дефинише основне услуге универзалног сервиса:
1. приступ јавној комуникационој мрежи и јавно доступним телефонским услугама на фиксној локацији, укључујући услугу преноса података која обезбеђује функционалан приступ Интернету;
2. приступ услугама обавештења и јавним телефонским именицима;
3. коришћење јавних телефонских говорница;
4. бесплатно упућивање позива службама за хитне интервенције;
5. посебне мере које особама са инвалидитетом и социјално угроженим корисницима осигуравају једнаке могућности за приступ јавно доступним телефонским услугама, укључујући упућивање позива службама за хитне интервенције, услугама обавештења и јавним телефонским именицима.
Оставите коментар