Конференција за медије поводом почетка кампање „ЈА у центру пажње“ одржана је 20. априла 2017. године. На конференцији, Европски покрет у Србији и Центар за европске политике представили су прелиминарне резултате истраживања јавног мњења о задовољству јавним услугама и омогућили дискусију о налазима са представницима министарстава здравља и унутрашњих послова. На конференцији је представљен портал www.mojauprava.rs.
На основу испитивања ставова грађана о задовољству јавним услугама административне службе полиције и у примарној здравственој заштити, може се закључити да задовољство грађана превлађује над незадовољством. Ипак, већина грађана сматра да поједине ствари у постојећем систему треба мењати. Када је у питању административна служба полиције, лоша организација посла је препозната као највећи проблем, док су чекања и редови најчешћи проблем у функционисању домова здравља.
Кампања је део двогодишњег пројекта „Партнерством до добре ЈАвне управе“. Циљ пројекта је да допринесе креирању и спровођењу политике у области реформе јавне управе која је усмерана на грађане и унапреди одговорност надлежних институција и Владе за квалитет услуга које пружа грађанима.
Резултати свих пројектних активности биће садржани у Сивој књизи јавних услуга која ће представити и најважније закључке и препоруке за надлежне државне органе и институције. Резултати пројекта ће бити представљени Влади, министарству надлежном за државну управу као носиоцу процеса реформе јавне управе али и другим релевантним институцијама за спровођење реформе јавне управе и пружања услуга грађанима, нарочито Министарству здравља, Министарству унутрашњих послова и Министарству просвете, науке и технолошког развоја.
Пројекат спроводе Европски покрет у Србији (ЕПуС) и Центар за европске политике (ЦЕП), уз подршку Америчке агенције за међународни развој (USAID), у сарадњи са још 12 партнерских организација из различитих градова и општина у Србији.
Извор: cep.org.rs
Оставите коментар