Шта је и како настаје социјално предузеће у Србији, у којим областима послује, како се финансира, који закони регулишу његово поље деловања, где и како стећи основна знања о овом сектору, а које вештине су неопходне да би се уопште покренуо бизнис који у свом центру има човека, а не профит? Ово су само нека од питања на која одговоре даје водич “Друштвено, корисно, одрживо: Како основати социјално предузеће у Србији“ који је јавности представљен у петак, 7. октобра, у просторијама УК Пароброд.
Осим практичних информација о актуелном оквиру, правним формама, потенцијалу, главним актерима, предностима, манама и изазовима, водич садржи и низ репортажа „са лица места”, тамо где се социјално предузетништво дешава, јер су управо приче предузетника најбоља припрема и инспирација за оне који желе да се опробају на овом пољу, као и свима који желе да се ангажују како би унапредили квалитет живота у својим заједницама.
Водич “Друштвено, корисно, одрживо: Како основати социјално предузеће у Србији“ објављује Европски покрет у Србији, једна од првих организација која је пре безмало десет година препознала значај и потенцијал социјалних предузећа, у кооперацији са Фондацијом Хајнрих Бел – представништво у Београду, уз подршку EURICSE – Института за проучавање задруга и социјалних предузећа.
Водич је намењем социјланим предузећима, али је и сам њихов производ, јер су изради учествовали добављачи из редова социјалних предузећа: Задругарице су радиле лектуру, Caritas Ваљево штампу, Женски центар Ужице пригодне торбице од рециклираног текстила које су подељене у током презентације.
Публикација је доступна у штампаној и електронској форми.
Извор: www.emins.org
Оставите коментар