Пише: Сања Денић (Блог о социјалном укључивању)
Већ смо навели да компјутерских едукативних програма и игрица на српском језику скоро и да нема, као и да је неопходно стварање мултидисциплинарних тимова како би се такве игрице стварале. Овај текст има за циљ да укаже како и на који начин се компјутерске игрице могу користити као средство стимулације развоја. А скривени мотив је да мотивише стручњаке разних професија да се удруже у тимове и направе нешто лепо, корисно и за децу са сметњама у развоју, неопходно.
Компјутерски програми и игрице могу бити веома моћно средство у стимулацији деце са сметњама у развоју. Да би њихова употреба била успешна неопходно је да знамо шта то привлачи дете на одређеном узрасту, шта оно може, као и које едукативне циљеве можемо, пред њега поставити. Пошто се развој деце са сметњама у развоју не одвија на уобичајен начин, односно у неким фазама развоја се задржавају дуже, неопходно је да на основу процене начине дететове игре, као и садржаја који га интересују, прилагодимо и компјутерске игрице, односно садржаје које ћемо му понудити.
Наредна табела садржи НАЧИН НА КОЈИ СЕ ДЕТЕ ИГРА на одређеном узрасту (2. колона), које су КАРАКТЕРИСТИКЕ КОМПЈУТЕРСКИХ ИГРИЦА које дете привлаче на одређеном узрасту (3. колона) и које ЕДУКАТИВНЕ ЦИЉЕВЕ можемо постићи употребом компјутерских игрица (4. колона).
(…)
Оставите коментар