Vlada republike SrbijeВлада Републике Србије

Jezici

Објављене „Смернице о реализацији отвореног учења и учења на даљину за ученике/це са сметњама у развоју и инвалидитетом док су школе затворене: Унапређивање инклузивног учења у време COVID-19“

Објављено 30.12.2020.

Smernice o realizaciji otvorenog učenja i učenja na daljinu za učenike/ce sa smetnjama u razvoju i invaliditetom dok su škole zatvorene: Unapređivanje inkluzivnog učenja u vreme COVID-19Тим за социјално укључивање и смањење сиромаштва Владе Републике Србије је у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја и експертима у области дигиталне приступачности објавио превод публикације „Смернице о реализацији отвореног учења и учења на даљину за ученике/це са сметњама у развоју и инвалидитетом док су школе затворене: Унапређивање инклузивног учења у време COVID-19“.

Публикацију су приредили UNESCO-ов Међународни истраживачки и едукативни центар за рурално образовање (UNESCO INRULED) у сарадњи са Образовном, културном и научном организацијом Арапске лиге (ALECSO), UNIR из Шпаније, Блискоисточним универзитетом са Кипра и ШОСО „Милан Петровић” из Србије.

Циљ Смерница је да истраже наставне методе које се користе у раду са ученицима/ама са инвалидитетом током пандемије, као и изазове са којима се суочавају наставници/е. Такође, публикација нуди смернице о томе како осмислити приступачне образовне садржаје засноване на универзалном дизајну за учење, као и смернице за родитеље о томе како да са својом децом спроводе активно учење код куће.

Смернице пружају препоруке различитим заинтересованим странама, укључујући наставнике, доносиоце одлука, креаторе и агенције за процену квалитета о томе како да побољшају инклузивно образовање и да буду спремни за неизвесну будућност.

Надамо се да ће Смернице поспешити процес дигиталне укључености ученика са сметњама у развоју и инвалидитетом у образовању у Републици Србији.

Кликните да преузмете публикацију „Смернице о реализацији отвореног учења и учења на даљину за ученике/це са сметњама у развоју и инвалидитетом док су школе затворене: Унапређивање инклузивног учења у време COVID-19“ (.pdf).

Коментари

 
0

 Подели

Оставите коментар

Унесите коментар


Име


e-mail


website


Повезане вести

Билтен о социјалном укључивању

Архив билтена о социјалном укључивању

Актуелности > <

Калкулатор социјалних давања

Блог > <

Актуелни документи > <

Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији
децембар, 2021 arrow right pdf [3 MB]
SILC у Републици Србији: Методолошки оквир и анализа изабраних показатеља сиромаштва и неједнакости
децембар, 2021 arrow right pdf [2 MB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај особа које живе са HIV
децембар, 2021 arrow right pdf [305 KB]
Е2Е: Утврђивање институционалног оквира за успостављање Националне стандардне класификације занимања у Србији
децембар, 2021 arrow right pdf [709 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај националних мањина
децембар, 2021 arrow right pdf [174 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај миграната и тражилаца азила
децембар, 2021 arrow right pdf [219 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај деце
децембар, 2021 arrow right pdf [439 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај младих
децембар, 2021 arrow right pdf [456 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај старије популације
децембар, 2021 arrow right pdf [307 KB]
Положај осетљивих група у процесу приступања Републике Србије Европској унији – положај ЛГБТИ особа
новембар, 2021 arrow right pdf [164 KB]