Ужички центар за права детета спровео је истраживање „Компетенције учитеља и наставника за остваривање права детета у основном образовању у Србији”.
Истраживање је реализовано у оквиру пројекта Ужичког центра за права детета „Мониторинг остваривања права детета у процесу придруживања Србије Европској унији“, који је део ширег програма „Цивилно друштво за унапређење приступања Србије Европској унији“ и институционалне сарадње и партнерства Ужичког центра за права детета са Београдском отвореном школом уз подршку Шведске.
Истраживање је део укупних активности и напора на успостављању системских решења на пољу образовања за права детета и праћења остваривања ових права у образовно-васпитном систему које Центар реализује током последњих неколико година.
Предмет овог истраживања – компетенције учитеља/ица и наставника/ца – дефинисан је документом „Образовање за права детета учитеља и наставника у Србији – оквир за израду програма иницијалног и стручног усавршавања учитеља и наставника о правима детета у Србији“.
Модел компетенција за остваривање права детета у образовно-васпитном систему, који је саставни део документа, израдио је Ужички центар за права детета у партнерству и сарадњи са Pestalozzi Children’s Foundation из Швајцарске.
Извор: rc.gradjanske.org
Оставите коментар