Из штампе је после вишемесечних припрема изашао први број активистичког магазина Лицеулице, а недавно је у КЦ Граду представљен пилот број овог месечника, као летња уводна припрема за прави почетак ове јесени.
Идејни покретач пројекта Бранислав Трифуновић је на промоцији Лицаулице рекао да када су питали дете из Свратишта шта је добар живот, оно је одговорило “да једеш, да имаш где да спаваш и да будеш као други људи”. Он се нада да ће овим новинама омогућити тој деци да буду као сви ми.
Као што је и циљ оваквих новинских пројеката, улични продавци – млади људи који живе и/или раде на улици – задржавају половину цене магазина (50 динара по примерку), док се преостали новац користи за даљи развој магазина, обуку ових својеврсних колпортера и сличне програме. Подршку магазину дају и његови ствараоци, припремајући, пишући, илуструјући и рекламирајући свој магазин добровољним, неплаћеним радом.
Пројекат „Лицеулице” подржала је Агенција за сарадњу са НВО и европску хармонизацију, компанија „Телеком Србија”, ЕФГ Еуробанк, бројне компаније и јавне личности. Планирано је да се након Београда магазин нађе у продаји у целој Србији, путем партнерског рада појединаца, организација цивилног друштва, јавних институција и друштвено одговорних компанија.
Интернет презентација ове иницијативе: http://liceulice.wordpress.com/
Оставите коментар