Пројектна настава је иновативни метод који служи развоју вештина као што су су тимски рад, вештине комуникације и критичко размишљање, којима сваки ученик треба да овлада током свог основног и средњег образовања, а које прописује и нови Закон о основама система образовања и васпитања.
У оквиру вебинара „Предности, изазови и разлике пројектне наставе и наставе на даљину“ недавно је представљен и Приручник за спровођење наставе путем ових савремених метода.
У Приручнику су на једном месту описани најважнији алати и ресурси за реализацију пројектне наставе и наставе на даљину, а поред тога су приказане разлике, предности и недостаци за коришћење пројектне наставе и наставе на даљину, као и примери добре праксе који ће помоћи наставницима у повезивању предмета са примерима из свакодневног живота и олакшати им рад на развоју социјалних компетенција код ђака.
Саставни део Приручника за пројектну наставу и наставу на даљину чине и видео упутства која садрже „корак по корак“ описано детаљно коришћење 13 дигиталних алата. Приручник је преведен на 5 језика националних мањина (хрватски, мађарски, румунски, русински и словачки).
Аутори Приручника су Милан Петровић, тим лидер организације „Научи ме“ из Ниша, и Дениз Хоти, извршни директор Организације за развој каријере и омладинског предузетништва „Connecting“ из Панчева. Стручна сарадница је Оливера Тодоровић, помоћница директора Завода за унапређивање образовања и васпитања.
Израду приручника и организацију вебинара спровели су NALED, организација „Connecting“ из Панчева и организација „Научи ме“ из Ниша у сарадњи са Заводом за унапређивање образовања и васпитања (ЗУОВ) у оквиру пројекта Јавно-приватни дијалог који финансира USAID.
Кликните да преузмете Приручник за пројектну наставу и наставу на даљину (.pdf).
Више информација на jpd.rs
Оставите коментар