Трећи Фестивал филантропије, који се током шест дана одвијао путем онлајн платформе dobrocinitim.rs и Facebook и Instagram профила Доброчинитим, пратило је више од 170.000 грађана и грађанки из свих крајева Србије.
У Филантропском квизу којим је отворен Фестивал, знање из опште и филантропске културе показало је 65 представника компанија, организација и медија. Учесници Фестивала имали су прилику и да се упознају са биографијама доброчинитеља из наше богате историје, уживају у хуманитарном концерту у организацији часописа Mitzy Magazine и креирају Лексикон доброчинства, остављајући коментаре о доброчинству на друштвеним мрежама. Прикупљањем пластичних чепова и дељењем фотографија чепова на друштвеним мрежама у оквиру акције „Чеп за хендикеп“ грађани су директно помогли да се скрене пажња на могућност донирања чепова како би се помогло особама са инвалидитетом.
Током Фестивала, посетиоци су кроз 10 едукативних видеа виртуелно упознали српске задужбине и задужбинаре, попут Галерије Матице српске и Илије Коларца. Последњег дана Фестивала, грађани и грађанке су били позвани да се укључе у хуманитарне акције бирајући активност коју желе да подрже, и тако појединачно допринесу томе да култура давања постане наша добра навика. Фестивал је затворен приказивањем представа за децу Которског фестивала позоришта за децу и Пулс театра из Лазаревца.
Сви садржаји Фестивала, осим позоришних представа, и даље су доступни на филантропској платформи dobrocinitim.rs, као и Доброчинитим Facebook и Instagram профилу.
Фестивал филантропије организован је у оквиру Пројекта за унапређење оквира за давање који финансира Америчка агенција за међународни развој (USAID), а реализује га Коалиција за доброчинство коју предводи Фондација „Ана и Владе Дивац”. Коалицију додатно чине и Траг фондација, Catalyst Balkans, СМАРТ Колектив, Српски филантропски форум, Форум за одговорно пословање и Привредна комора Србије.
Извор: www.divac.com
Оставите коментар