На седници одржаној 8. априла, Влада Републике Србије усвојила је нову Стратегију реформе јавне управе за период 2021–2030. године, која први пут уводи кровну политику пружања услуга како би се унапредио тренд развоја кориснички оријентисаних услуга и увођења стандарда и квалитета у пружање услуга грађанима и привреди.
Визија Стратегије реформе јавне управе је управа по мери свих нас – грађана и привреде, али и државних службеника.
То је ефикасна, одговорна и транспарентна управа, која пружа квалитетне и лако доступне услуге, деполитизована, професионална и делотворна, управа која је носилац промена и реформи, али и пуноправног чланства наше земље у ЕУ.
Овај кровни документ обухвата три акциона плана – управљање људским ресурсима, пружање услуга и одговорност и транспарентност, као и три програма – у области планирања и координације јавних политика, управљања јавним финансијама и реформи система локалне самоуправе, кроз које ЕУ прати напредак Србије у процесу европских интеграција.
Стратегија за период 2021–2030. године са Акционим планом за период 2021–2025. године израђена је на основу евалуације претходног стратешког документа и уз свеобухватне консултације представника државних органа, независних државних органа, удружења грађана и Привредне коморе Србије, као и уз учешће представника Делегације ЕУ у Србији и представника SIGMA/ОЕБС.
Извор: www.srbija.gov.rs
Оставите коментар