Како услуге учинити приступачнима младима са хендикепом? На који начин је могуће обезбедити додатне видове подршке у HORECA (хотели, ресторани и кафеи) сектору за особе са хендикепом? Како оснажити запослене да пружају квалитетне услуге гостима са хендикепом? Ово су само нека од питања на којима се током дводневног састанка разговарало у оквиру пројекта HORECACCESS – приступачност услуга у HORECA сектору.
Састанак, на ком је домаћин била Београдска отворена школа, одржан је у Београду 3-4. јуна 2019. године. Овај сусрет био је значајна прилика да партнери на пројекту међусобно представе идеје, тренутна постигнућа и дају конструктивне препоруке за даљи рад који ће на јесен изнедрити неколико значајних резултата међу којима су: Водич за разумевање инвалидитета за младе, Смернице за свакодневне ситуације са гостима са хендикепом у HORECA сектору и Приручник за тренинг за тренере.
Пројекат HORECACCESS има за циљ оснаживање младих који су ангажовани у HORECA индустрији за пружање поузданих и приступачних услуга особама са хендикепом. Посебан сегмент посвећен је подизању свести о овој популацији, ситуацијама са којима се особље у HORECA сектору може сусрести приликом пружања услуга гостима и гошћама са хендикепом, као и потенцијалним решењима и стратегијама за ефикасно пружање подршке како би се премостиле или ублажиле баријере у тим ситуацијама.
Све активности пројекта ће се реализовати у периоду од 1. новембра 2018. до 31. октобра 2020. године.
Пројекат је подржан у оквиру Еразмус+ Програма стратешког партнерства за развој иновација у стручном образовању и обукама.
За више информација посетите званичан сајт пројекта (horecaccess.eu) и званичну Фејсбук страницу (www.facebook.com/HORECAccess)
Извор: www.bos.rs
Оставите коментар