Imajući u vidu da ulaganje u oblast elektronskih komunikacija direktno utiče na rast bruto društvenog proizvoda, konkurentnost svih sektora privrede, i na unapređenje kvaliteta života građana, Vlada je 2010. godine donela Strategiju razvoja elektronskih komunikacija u Republici Srbiji od 2010. do 2020. godine.
Strategijom su postavljeni glavni pravci delovanja i ciljevi uspešnog razvoja elektronskih komunikacija u Srbiji, a predviđeno je i donošenje akcionih planova za njeno sprovođenje na svake dve godine, rekao je državni sekretar Stefan Lazarević.
Na predlog Ministarstva spoljne u unutrašnje trgovine i telekomunikacija, Vlada je 14. marta 2013. godine usvojila Akcioni plan (2013-2014) za sprovođenje Strategije razvoja elektronskih komunikacija u Republici Srbiji od 2010. do 2020. godine. U okviru ovog Akcionog plana definisane su aktivnosti koje obuhvataju razvoj širokopojasnog pristupa i uvođenje novih multimedijalnih usluga, efikasno upravljanje spektrom, sprovođenje procesa prelaska sa analognog na digitalno emitovanje televizijskog programa i podsticanje istraživanja, razvoja i sprovođenja različitih pilot projekata. Takođe, utvrđen je i vremenski okvir za realizaciju tih aktivnosti.
Realizacijom predviđenih aktivnosti stvoriće se uslovi za intenzivnije korišćenje informaciono-komunikacionih tehnologija u određenim privrednim granama, kao i stvaranje ekonomskog i institucionalnog okruženja u kome će poslovni sektor više investirati u IKT, čime se postiže brz ekonomski rast i razvoj društva u celini, istakao je Lazarević.
Napiši komentar