Na osnovu javnog poziva za primere dobre prakse inkluzivnog obrazovanja objavljenog u junu 2018. godine na sajtu Mreže podrške inkluzivnom obrazovanju u saradnji sa UNICEF-om i Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, stigla je 31 prijava. Selekciona komisija koju su činile predstavnice sva tri partnera jednoglasno je odlučila da nagradi sledeće primere:
- „Tranzicija učenika iz osetljivih grupa iz osnovne u srednju školu“ autorke Dragice Miražić Nemet, psihološkinje i nastavnice građanskog vaspitanja u OŠ „Sonja Marinković“ iz Novog Sada
- „Darijina priča“, autorki Marice Ušumović Sič, profesorke razredne nastave, i Branke Bešlić, psihološkinje u OŠ „Sonja Marinković“ iz Subotice
- „Devojčica od porcelana“, autorke Nataše Veselinović, pedagoškinje u Tehnoart Beograd, Školi za mašinstvo i umetničke zanate iz Beograda
- „Fleksibilnost kao podrška“, autorke Spomenke Divljan, psihološkinje pedagoškinje u PU „Radost“ iz Novih Banovaca
- „Prvi pismeni zadatak u V razredu“, autorke Ljiljane Jović, nastavnice srpskog jezika i književnosti u OŠ „Jovan Jovanović Zmaj“ iz Surdulice
- „Uključivanje slabovidog učenika u aktivnosti karijernog vođenja – priprema za studiranje po afirmativnim merama“, autorki Ljudmile Rakočević, profesorke filozofije i koordinatorke Tima za karijerno vođenje i savetovanje, i Snežane Vujačić, psihološkinje i odeljenjske starešine učenika u Gimnaziji „Branko Radičević“ iz Stare Pazove
Organizatori konkursa čestitaju autorkama nagrađenih primera dobre inkluzivne prakse.
Pored ovih šest nagrađenih primera, pristigao je određeni broj kvalitetnih primera dobre prakse koji će nakon saglasnosti autora i autorki biti objavljeni na sajtu Mreže.
Izvor: www.mrezainkluzija.org
Napiši komentar