Kako usluge učiniti pristupačnima mladima sa hendikepom? Na koji način je moguće obezbediti dodatne vidove podrške u HORECA (hoteli, restorani i kafei) sektoru za osobe sa hendikepom? Kako osnažiti zaposlene da pružaju kvalitetne usluge gostima sa hendikepom? Ovo su samo neka od pitanja na kojima se tokom dvodnevnog sastanka razgovaralo u okviru projekta HORECACCESS – pristupačnost usluga u HORECA sektoru.
Sastanak, na kom je domaćin bila Beogradska otvorena škola, održan je u Beogradu 3-4. juna 2019. godine. Ovaj susret bio je značajna prilika da partneri na projektu međusobno predstave ideje, trenutna postignuća i daju konstruktivne preporuke za dalji rad koji će na jesen iznedriti nekoliko značajnih rezultata među kojima su: Vodič za razumevanje invaliditeta za mlade, Smernice za svakodnevne situacije sa gostima sa hendikepom u HORECA sektoru i Priručnik za trening za trenere.
Projekat HORECACCESS ima za cilj osnaživanje mladih koji su angažovani u HORECA industriji za pružanje pouzdanih i pristupačnih usluga osobama sa hendikepom. Poseban segment posvećen je podizanju svesti o ovoj populaciji, situacijama sa kojima se osoblje u HORECA sektoru može susresti prilikom pružanja usluga gostima i gošćama sa hendikepom, kao i potencijalnim rešenjima i strategijama za efikasno pružanje podrške kako bi se premostile ili ublažile barijere u tim situacijama.
Sve aktivnosti projekta će se realizovati u periodu od 1. novembra 2018. do 31. oktobra 2020. godine.
Projekat je podržan u okviru Erasmus+ Programa strateškog partnerstva za razvoj inovacija u stručnom obrazovanju i obukama.
Za više informacija posetite zvaničan sajt projekta (horecaccess.eu) i zvaničnu Fejsbuk stranicu (www.facebook.com/HORECAccess)
Izvor: www.bos.rs
Napiši komentar