Vlada republike SrbijeVlada Republike Srbije

Jezici

Održana treća EPALE konferencija

Objavljeno 22.10.2019.

EPALE 2019Fondacija Tempus – EPALE nacionalni tim za podršku održao je treću po redu nacionalnu konferenciju EPALE mreže u Srbiji „Metode i tehnike razvoja ključnih kompetencija u obrazovanju odraslih“ 16. oktobra 2019. godine u Beogradu.

Više od 130 nastavnika i nastavnica u osnovnom obrazovanju odraslih, profesora/ki srednjih škola i visokoškolskih institucija, predstavnika/ca udruženja i organizacija civilnog društva, škola stranih jezika, javne uprave i svih ostalih koji se bave obrazovanjem odraslih, prisustvovalo je događaju koji je za cilj imao pokretanje diskusije o značaju razvoja ključnih kompetencija u sistemu osnovnog obrazovanja odraslih, kao i diskusije o efikasnim metodama i tehnikama u radu sa odraslima.

Konferenciju su otvorili su Aleksandar Pajić, ispred Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, i Marija Filipović-Ožegović, upraviteljica Fondacije Tempus. Prva tema u plenarnom izlaganju ticala se ključnih pojmova u sticanju bazičnih veština, koju je izložio Tomaš Harangozo, glavni urednik Evropske mreže za bazične veštine – EBSN. Zatim je na temu metoda i tehnika za razvoj međupredmetnih kompetencija u osnovnom obrazovanju odraslih govorila Aleksandra Pejatović, redovna profesorka na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Plenarni deo konferencije zaključila je Lorans Marten, upraviteljica Asocijacije za promociju oznake za personalizovani pedagoški pristup (APP) iz Francuske, koja je govorila o personalizovanom pristupu u razvoju ključnih kompetencija.

Nakon plenarnog dela, učesnici/e su imali prilike da učestvuju na jednoj od tri paralelne radionice koje su se bavile temama personalizovanog pristupa u radu sa odraslima, projektno-orijentisane nastave u cilju razvoja ključnih kompetencija i značaja rada školskog tima u razvoju međupredmetnih kompetencija.

Snimak plenarnog dela konferencije i prateće prezentacije možete pronaći u EPALE grupi „Nastavne metode u radu sa odraslim polaznicima” (potrebno je biti ulogovan sa svojim profilom na EPALE i kliknuti na Subscribe to group), odnosno na sledećim linkovima:

Izvor: erasmusplus.rs

Komentari

 
0

 Podeli

Napiši komentar

Unesite komentar


Ime


e-mail


website


Povezane vesti

Bilten o socijalnom uključivanju

Arhiv biltena o socijalnom uključivanju

Aktuelnosti > <

Kalkulator socijalnih davanja

Blog > <

Aktuelni dokumenti > <

Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji
Decembar, 2021 arrow right pdf [3 MB]
SILC u Republici Srbiji: Metodološki okvir i analiza izabranih pokazatelja siromaštva i nejednakosti
Decembar, 2021 arrow right pdf [2 MB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj osoba koje žive sa HIV
Decembar, 2021 arrow right pdf [305 KB]
E2E: Utvrđivanje institucionalnog okvira za uspostavljanje Nacionalne standardne klasifikacije zanimanja u Srbiji
Decembar, 2021 arrow right pdf [709 KB]
Analiza održivih modela za obezbeđivanje pristupa čistoj pijaćoj vodi, kanalizaciji i električnoj energiji stanovnicima podstandardnih romskih naselja u Republici Srbiji
Decembar, 2021 arrow right pdf [4 MB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj nacionalnih manjina
Decembar, 2021 arrow right pdf [174 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj migranata i tražilaca azila
Decembar, 2021 arrow right pdf [219 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj dece
Decembar, 2021 arrow right pdf [439 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj mladih
Decembar, 2021 arrow right pdf [456 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj starije populacije
Decembar, 2021 arrow right pdf [307 KB]