Projektna nastava je inovativni metod koji služi razvoju veština kao što su su timski rad, veštine komunikacije i kritičko razmišljanje, kojima svaki učenik treba da ovlada tokom svog osnovnog i srednjeg obrazovanja, a koje propisuje i novi Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja.
U okviru vebinara „Prednosti, izazovi i razlike projektne nastave i nastave na daljinu“ nedavno je predstavljen i Priručnik za sprovođenje nastave putem ovih savremenih metoda.
U Priručniku su na jednom mestu opisani najvažniji alati i resursi za realizaciju projektne nastave i nastave na daljinu, a pored toga su prikazane razlike, prednosti i nedostaci za korišćenje projektne nastave i nastave na daljinu, kao i primeri dobre prakse koji će pomoći nastavnicima u povezivanju predmeta sa primerima iz svakodnevnog života i olakšati im rad na razvoju socijalnih kompetencija kod đaka.
Sastavni deo Priručnika za projektnu nastavu i nastavu na daljinu čine i video uputstva koja sadrže „korak po korak“ opisano detaljno korišćenje 13 digitalnih alata. Priručnik je preveden na 5 jezika nacionalnih manjina (hrvatski, mađarski, rumunski, rusinski i slovački).
Autori Priručnika su Milan Petrović, tim lider organizacije „Nauči me“ iz Niša, i Deniz Hoti, izvršni direktor Organizacije za razvoj karijere i omladinskog preduzetništva „Connecting“ iz Pančeva. Stručna saradnica je Olivera Todorović, pomoćnica direktora Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.
Izradu priručnika i organizaciju vebinara sproveli su NALED, organizacija „Connecting“ iz Pančeva i organizacija „Nauči me“ iz Niša u saradnji sa Zavodom za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja (ZUOV) u okviru projekta Javno-privatni dijalog koji finansira USAID.
Kliknite da preuzmete Priručnik za projektnu nastavu i nastavu na daljinu (.pdf).
Više informacija na jpd.rs
Napiši komentar