Iz štampe je posle višemesečnih priprema izašao prvi broj aktivističkog magazina Liceulice, a nedavno je u KC Gradu predstavljen pilot broj ovog mesečnika, kao letnja uvodna priprema za pravi početak ove jeseni.
Idejni pokretač projekta Branislav Trifunović je na promociji Licaulice rekao da kada su pitali dete iz Svratišta šta je dobar život, ono je odgovorilo “da jedeš, da imaš gde da spavaš i da budeš kao drugi ljudi”. On se nada da će ovim novinama omogućiti toj deci da budu kao svi mi.
Kao što je i cilj ovakvih novinskih projekata, ulični prodavci – mladi ljudi koji žive i/ili rade na ulici – zadržavaju polovinu cene magazina (50 dinara po primerku), dok se preostali novac koristi za dalji razvoj magazina, obuku ovih svojevrsnih kolportera i slične programe. Podršku magazinu daju i njegovi stvaraoci, pripremajući, pišući, ilustrujući i reklamirajući svoj magazin dobrovoljnim, neplaćenim radom.
Projekat „Liceulice” podržala je Agencija za saradnju sa NVO i evropsku harmonizaciju, kompanija „Telekom Srbija”, EFG Eurobank, brojne kompanije i javne ličnosti. Planirano je da se nakon Beograda magazin nađe u prodaji u celoj Srbiji, putem partnerskog rada pojedinaca, organizacija civilnog društva, javnih institucija i društveno odgovornih kompanija.
Internet prezentacija ove inicijative: http://liceulice.wordpress.com/
Napiši komentar