Vlada republike SrbijeVlada Republike Srbije

Jezici

„Grad i klimatske promene” – predstavljanje dečijih radova i panel diskusija

Objavljeno 16.06.2021.

„Grad i klimatske promene" - predstavljanje dečijih radova i panel diskusijaBeogradska organizacija KidHub organizuje završni događaj takmičenja „Školski klimatski izazov” na temu „Grad i klimatske promene” u nedelju, 20. juna, od 11 do 13 časova, u prostoru „Dobro drvo” (Karpoševa 33). Događaj se realizuje u okviru dvogodišnjeg projekta „Da nam klima štima” koji pokreće WWF Srbija u partnerstvu s KidHub-om i uz podršku Vlade Švedske.

U okviru događaja će se razgovarati o aktuelnoj temi unapređenja života u gradu i moći će da se čuju kreativna rešenja 10 učeničkih timova finalista od II do VIII razreda iz cele Srbije na teme kao što su: nedostatak zelenih površina, zagađenje vazduha, alternativna prevozna sredstva i smanjenje otpada u gradskim sredinama.

Događaj je zamišljen u skladu s trenutnim epidemiološkim merama i biće emitovan preko KidHub Facebook live.

Školski klimatski izazov je treće po redu školsko takmičenje u kojem deca uzrasta od II do VIII razreda dizajniraju kreativna rešenja ekoloških izazova pomoću novih tehnologija. Ovo takmičenje je deo inovativnog obrazovnog programa Designathon Works iz Holandije koji se realizuje u 45 zemalja sveta, deo je Ashoka mreže društvenih inovacija i Lego Re-Imagine Learning mreže. U Srbiji se realizuje već četiri godine kroz radionice u školama, Globalni dečji Dizajnaton i Školski klimatski izazov. Program počiva na osnovama stvaralačkog obrazovnog modela (Maker Ed), dizajnerskog pristupa rešavanju problema (design thinking) uz upotrebu novih tehnologija i s fokusom na UN ciljeve održivog razvoja.

Na panelu učestvuju:

  • Duška Dimović, menadžerka programa klimatskih promena WWF Srbija,
  • dr Ivan Simić, asistent Departmana za urbanizam na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu,
  • Bojana Živković, Inženjer zaštite životne sredine, predsednik udruženja „Dete – Zaštitnik planete”
  • Tijana Jovanović Petrović, direktorka KidHub-a i menadžerka programa Designathon Works Serbia
  • moderatorka panela je Smiljana Popov, novinarka i urednica emisije „Beograd za početnike”.

Po završetku panela i predstavljanja učeničkih timova, biće proglašena tri pobednička tima koja će biti nagrađena.

Izvor: www.kidhub.rs

Komentari

 
0

 Podeli

Napiši komentar

Unesite komentar


Ime


e-mail


website


Povezane vesti

Bilten o socijalnom uključivanju

Arhiv biltena o socijalnom uključivanju

Aktuelnosti > <

Kalkulator socijalnih davanja

Blog > <

Aktuelni dokumenti > <

Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji
Decembar, 2021 arrow right pdf [3 MB]
SILC u Republici Srbiji: Metodološki okvir i analiza izabranih pokazatelja siromaštva i nejednakosti
Decembar, 2021 arrow right pdf [2 MB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj osoba koje žive sa HIV
Decembar, 2021 arrow right pdf [305 KB]
E2E: Utvrđivanje institucionalnog okvira za uspostavljanje Nacionalne standardne klasifikacije zanimanja u Srbiji
Decembar, 2021 arrow right pdf [709 KB]
Analiza održivih modela za obezbeđivanje pristupa čistoj pijaćoj vodi, kanalizaciji i električnoj energiji stanovnicima podstandardnih romskih naselja u Republici Srbiji
Decembar, 2021 arrow right pdf [4 MB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj nacionalnih manjina
Decembar, 2021 arrow right pdf [174 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj migranata i tražilaca azila
Decembar, 2021 arrow right pdf [219 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj dece
Decembar, 2021 arrow right pdf [439 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj mladih
Decembar, 2021 arrow right pdf [456 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj starije populacije
Decembar, 2021 arrow right pdf [307 KB]