U cilju podrške uvođenju novih digitalnih usluga elektronske uprave u Srbiji i jačanju kapaciteta organa javne uprave, Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu pokrenula je Kontakt centar za javnu upravu namenjen dvosmernoj komunikaciji sa zaposlenima u organima državne uprave i lokalne samouprave.
Svi zaposleni/e koji rade u informacionim sistemima eZUP, eInspektor, eBeba i u Jedinstvenom informacionom sistemu lokalne poreske administracije (LPA) mogu na stranici Kontakt centra za javnu upravu da dobiju sve potrebne informacije, uputstva i propise iz ovih oblasti.
Zaposlenima je dostupna kontakt forma kroz koju mogu da upute sve probleme i pitanja sa kojima se susreću u svom svakodnevnom radu. Operateri/ke Kontakt centra korišćenjem savremenog CRM sistema, obrađuju pitanja i uz konsultacije sa timom eksperata, vraćaju odgovore.
Kontakt centar je realizovala Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu, u okviru projekta „Srbija na dohvat ruke – digitalna transformacija za razvoj” koji finansiraju Vlada Republike Srbije i Vlada Ujedinjenog Kraljevstva kroz Fond za dobru upravu (Good Governance Fund), a sprovodi Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP). Operativnu i stručnu podršku Kancelariji za IT i eUpravu pri uspostavljanju Kontakt centra za javnu upravu pruža Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED).
Izvor: www.ite.gov.rs
Napiši komentar