Vlada republike SrbijeVlada Republike Srbije

Jezici

Završena Crowdfunding Akademija 2018 – upoznajte najbolje timove!

Objavljeno 30.08.2018.

Crowdfunding Akademija 2018Nakon prošlogodišnje Crowdfunding Akademije i uspešno realizovanih kampanja Super bake i Deli Superkul štampač, ovog leta je održano i drugo izdanje Akademije. Za učešće na Akademiji se prijavio veliki broj timova koji su želeli da nauče kako da svoju ideju za projekat ili biznis pretoče u crowdfunding kampanju i tako prikupe potrebna sredstva.

Na Akademiju je primljeno 15 timova, a obuka je održana u beogradskom Startit centru u dva modula: 9. i 10. juna, odnosno 23. i 24. juna 2018. godine.

Polaznici su bili u prilici da saznaju više o sledećim ključnim temama:

  • osmišljavanje projektne ideje, finansija i tehnički aspekt pripreme kampanje
  • storytelling, dizajn i video pitch
  • plan komunikacije i izgradnja mreže sa pružaocima podrške
  • saveti i uputstva uspešnih preduzetnika, komunikacijskih stručnjaka i crowdfundera: autori uspešnih kampanja – Mario Milaković (Super bake), Predrag Lazović (Forsage games), Zoja Kukić (Startit centar) i Hajdana Rukavina( ZEZ Hrvatska) – preneli su svoje iskustvo i dali smernice učesnicima Akademije.

Jedna od zanimljivijih aktivnosti za učesnike bio je i „sajam perkova“, kada su u okviru tima osmišljavali različite perkove, a onda se našli u ulozi backera koji su sa ograničenim iznosom „lažnog novca“ mogli da ulažu u perkove drugih timova. Cilj ove radionice bio je da učesnici provežbaju osmišljavanje originalnih perkova koji će privući pažnju backera, ali i da uvide kako je biti u cipelama samih backera koji ograničenim novčanim iznosom mogu da podrže crowdfunding kampanje.

Nakon završetka Crowdfunding Akademije, najbolji timovi su dobili podršku u kampanji, i to ne samo u vidu mentorstva, već i kroz pomoć u video produkciji i dizajnu kampanje.

Timovi čije će kampanje biti lansirane u narednih nekoliko meseci su:

  • Adra, Drumodom – beskućnici u Beogradu uskoro će imati na raspolaganju autobus – pokretnu tuš kabinu i prostor za osveženje; veći deo novca je prikupljen, nedostaje samo doprinos iz kampanje
  • Radanska ruža Lebane – organsko povrće i proizvodi iz Lebana (ajvar, džem, slatko) stižu na vašu adresu u Beogradu ako ovo socijalno preduzeće prikupi sredstva za pokretnu prodavnicu, odnosno specijalno dostavno vozilo
  • Dažbog Games, Overtime – koliko puta ste se našli u situaciji da je petak popodne i imate previše posla? Društvena igrica inspirisana prekovremenim radom i kako da ga se najlakše otarasite biće dostupna u oktobru na Kickstarteru
  • BizBaz, Bees and Toys – igračka za najmlađe uzraste koju deca mogu bezbedno da žvaću i guraju u usta jer je ekološka i nema plastike – napravljena od pčelinjeg voska i umotana u pamuk.

Mentorsku podršku dobiće i sledeće kampanje:

  • Gimnazija “Svetozar Marković” iz Niša – “Batina bašta” – nakon 60 godina, vreme je da se botanička bašta pri Gimnaziji “Svetozar Marković” u Nišu revitalizuje i postane ekološka učionica
  • HearO Glasses – kampanja će omogućiti prvu prozivodnju naočara koje će svima sa oštećenim sluhom omogućiti lakše i bezbednije snalaženje u saobraćaju
  • Novi model, Integra Active House – ekološka i samoodrživa montažna kuća, odnosno prostor koji možete spakovati za dve nedelje i u njemu provesti svoj odmor ili živeti dugoročno; kampanja je namenjenja proizvodnji prototipa kako bi prvi gosti mogli da uživaju u ovoj kući
  • Thunder Strike games – realistična audio igra, koju možete igrati i vi, ali naročito je namenjena osobama sa oštećenim vidom – gejming svet s ovom igricom postoji i za njih!

‍Kako crowdfunding kampanja zahteva detaljnu pripremu i znatno ulaganje vremena, neki od učesnika Akademije prepoznali su da im je potrebno više od par meseci da pripreme svoje kampanje, a takođe i uvažili da kampanje ne treba realizovati tokom novogodišnjih praznika, te će se Akademija njihovim kampanjama ponovo vratiti u 2019. godini.

Crowdfunding.rs će nastaviti da pruža savete svim timovima koji žele da lansiraju svoje kampanje, uključujući i preostale učesnike Akademije: Kafe 16, Green delivery, Baš čelik, A11, Stvaraoteka, Digital G i Fondacija Front.

Više informacija potražite na sajtu www.crowdfunding.rs

Komentari

 
0

 Podeli

Napiši komentar

Unesite komentar


Ime


e-mail


website


Povezane vesti

Bilten o socijalnom uključivanju

Arhiv biltena o socijalnom uključivanju

Aktuelnosti > <

Kalkulator socijalnih davanja

Blog > <

Aktuelni dokumenti > <

Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji
Decembar, 2021 arrow right pdf [3 MB]
SILC u Republici Srbiji: Metodološki okvir i analiza izabranih pokazatelja siromaštva i nejednakosti
Decembar, 2021 arrow right pdf [2 MB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj osoba koje žive sa HIV
Decembar, 2021 arrow right pdf [305 KB]
E2E: Utvrđivanje institucionalnog okvira za uspostavljanje Nacionalne standardne klasifikacije zanimanja u Srbiji
Decembar, 2021 arrow right pdf [709 KB]
Analiza održivih modela za obezbeđivanje pristupa čistoj pijaćoj vodi, kanalizaciji i električnoj energiji stanovnicima podstandardnih romskih naselja u Republici Srbiji
Decembar, 2021 arrow right pdf [4 MB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj nacionalnih manjina
Decembar, 2021 arrow right pdf [174 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj migranata i tražilaca azila
Decembar, 2021 arrow right pdf [219 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj dece
Decembar, 2021 arrow right pdf [439 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj mladih
Decembar, 2021 arrow right pdf [456 KB]
Položaj osetljivih grupa u procesu pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji – položaj starije populacije
Decembar, 2021 arrow right pdf [307 KB]